21 Aralık 2008 Pazar

1

- İyi günler hamfendi
- Buyrun?
- Görünmez adam ilanınız için gelmiştim
- Evet, şu formu doldurun, 2 vesikalık bir de özgeçmişinizi bırakın biz sizi ararız
- Vesikalık şart mı?
- Evet beyfendi
- E ben pek görünmüyorum da vesikalıkta
- Görünmeyeceksiniz tabii, görünür adam aramıyoruz ki
- Ne işinize yarıyacak vesikalık hala anlamadım
- Beyfendi müdürler nasıl görünmediğinizi görmeden nasıl iş versin size?
- Peki geçmişin illa özgeçmiş olması şart mı?
- Nasıl yani?
- Benim teyzeoğlunun geçmişini versem, çok iyidir onunki
- Görünmez mi o da?
- Yok o bir görünür altı ay görünmez. Ayıdır kendisi kış uykusunda şimdi...
- Ayı kadromuz dolu beyfendi
- Yok mis gibi işi var zaten onun, yazlık sinemada yer gösteriyo. Halamın geçmişini versem?
- O da mı ayı veya görünmez?
- Yok, o bukalemundu, öldü geçen hafta. Ölürken hayatı film şeridi gibi geçiyodu onu versem?
- Ölü kadromuz da dolu beyfendi sadece görünmez adam ve yarım limon arıyoruz...
- Neyse ben yarın getirim resimle özgeçmiş bari, parttaym mı fultaym mıydı iş?
- Pırttaym, haftasonları da ofsayt
- Peki yarım limon kadrosuna da başvurabiliyo muyuz?
- Eve ama o kadro için üç yıl yurtdışı tecrübesi aranıyo beyfendi
- Almanyada amcam var karpuz kendisi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder