21 Aralık 2008 Pazar

3

- Evladım lahana kaça?
- Üç lira abla
- En son kaç olur?
- Beş olur, sel mel olursa yedi felan olur
- Negatif babında şeyetmiştim...
- Negatif düşünme abla, iyilik yap iyilik bul, çakraları aç!
- Bi iyilik yap ta ikiye ver evladım
- Veririm ama dış yaprakları ısırırım teyze
- Manyak mısın evladım, ver hadi. Kereviz kaça?
- Satılık değil o madam
- E duruyo orda?
- Nefret ediyom ben kerevizden, kerizler yer bitek kereviz
- Yavrum versene bi kilo kereviz iyice sapıttın ha!
- Vermem abla pazardaki bütün kerevizler burda, hepsini topladım boşuna arama, yenmeyecek o...
- Havuç ver bari iki kilo
- Nayır, tavşanımın rızkı o!
- Tavşanı da ver
- Bi tavşan alana iki pırasa veriyoz ama beyazlarını dişliyoz teyze
- Piyasalar şişlesin seni e mi
- Çok güzel piyazlık brokoli var abla okunmuş üflenmiş namazında niyazında verim mi bi kilo?
- Abebe bikilaya ver sen onu, bi bağ maydonoz ver de gideyim bari
- Git, sen de git abla o maydonoza baktıkça beni hatırlıycaksın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder