21 Aralık 2008 Pazar

7

- Örtmenim Aytunç saçımı çekiyooo
- Örtmenim o da benim defterimi karaladı
- Çocuklar! Susun bakayım, müfettiş gelecek demedim mi ben bugün?
- Örtmenim Işınsu beni itti
- Öff yaaa ööf
- Tak tak tak
- Şşşş çocuklar susun!
- Öhöm! İyi günler Yeliz hanım
- Buyrun?
- Ben müfettiş Hilmi Karakafa
- Oooo hoşgeldiniz Hilmi bey, çocuklaaar!!
- Oturun çocuklar oturun, ders neydi öğretmenim
- Hayat bilgisi Hilmi bey
- Yavrum söyle bakayım hayatın anlamı nedir?
- Hayatın anlamı rakıdır örtmeniim
- O ne lan!
- Babam öyle dedi örtmenim
- Baban ne iş yapıyor çocuğum?
- Babam sapık örtmenim
- Ne diyosun evladım!
- Annem geceleri öyle diyo örtmenim sapığım benim diyoooo
- Başka ne diyo evladım
- Ohş ohş diyo örtmenim
- Başka başka?
- Ye beni Selami diyo
- Hadi yaaa?
- Ohooo bu bişey mi sen bizim bekar komşuyu görcen hoca
- Yapma yaaa
- Her gece başka adam atıyo eve, coşmuş coşmuş
- Yavrum sen gece uyumuyo musun?
- Ulan bu muhabbete uyunur mu? İki tek atıyom anca kafayı koyuyom yastığa...
- Hiç bizi çağırmazsın köftehor
- Yelizime tam not vercen mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder