21 Aralık 2008 Pazar

8

- Furkan evcilik oynayalım mı?
- Yaa sonu hep boşanmayla bitiyo ama İğdesu yaaa
- Birbirimize bi şans daha verelim Furkan
- E hadi tamam ben işten geliyomuşum şimdi, tak tak tak
- Kim ooo?
- Benim lan kocan kim olacak
- Hoşgeldin kocacım paltonu alayım çıngırt
- Bu koku ne?
- Yemeeek
- Ne yaptın gene?
- Kapuskalı lahana sarmasıylan brokoli çorbası
- Öğğğğ dinlerken midem bulandı lan
- Kucacım kolesterolün 350 oldu hayvan yiye yiye... Doktor Berkecan ne dedi hatırlasana
- Ne anlar o hıyar lan, doktorculuk oynarken uyduruverdi işte
- Öyle deme çok iyi çocuk o
- Yuk yeee! Bi daha Berkecan adını duymıycam, jinekologçuluk oynadığınızı bilmiyom sanma ben Kaancanla askercilik oynarken...
- Hiç bi anlamı yoktu Furkan vallahi
- Sus! Duymıycam dedim... Çocuk yapalım da onla oyalan artık, annem sıkıntıdan kafayı yiyo bizim gelin diyo
- Böyle bir oyuna çocuk getirmek istemiyom ben Furkan!
- Jinekologçuluk oyununa mı getirmek istiyon?
- Öf ya ne boş konuşuyosun
- Boş ol boş ol boş ol İğdesu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder