25 Aralık 2008 Perşembe

13

- Burası albatros-74A01... Kuzeybatı yönünden yaklaşıyorum kule... 12bin fitteyim, iniş izni istiyorum kule
- Burası kule sulukule he he hee
- Anlaşılmadı kule, iniş izni istiyorum burası albatros-74A01
- Anlaşıldı albatros iznin lafı mı olur albatros geeel
- Hangi piste ineceğim kule
- Pistler senin itin olur albatros, canın hangisini çekiyosa in kuşum
- Tüm pistler dolu gözüküyor kule, aşağısı karman çorman sanki
- Dur şimdi açarım sana bi yol... Dinleyin laan albatros bir kuştur pisti açmayan puştur! Daalın lan bıdık bıdık dolaşmayın pistte
- Kule yakıtım azaldı acil iniş yapmam lazım
- İn yavrum in kuşum
- Kule biraz alkol mü var?
- Olmaaa mıııı, in gel çabuk piizlenelim albatrosum
- Ne var?
- Vişne votka var, kola cin var, şef kıllanıyo rakı kokunca
- Sorma yaav bizim hostesler de hemen panik atak yapıyo he he
- Uçan memeli değil mi onlar höhöhaaaaarg
- Sen ne diyosun kule bıngıl bıngıl allaaama
- Ulan şu kule arkadaşıma da bi gün bi güzellik yapim deme hiç albatros haaa
- Lafı mı olur iki bıngılın be kulem öpüjem
- Albatım yavrum şu nehire doğru inen sen misin?
- Nehir mi o? Aynı pist gibi lan... Boş diye şeyettiydim
- Heee in yaa allaan nehiri kim ne diyecek, gelirken leblebiyle şeyi unutma, anladın sen onu
- Hostes hanım yolculara duyuru yapalım mayolarını giysinler inices, bana da bi fişne yavrum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder