21 Aralık 2008 Pazar

6

- Hamfendi ben bir hesap açtırmak istiyorum
- Hesap açmıyoruz beyfendi
- Niye ki, banka değil mi burası?
- Evet ama kan bankası burası beyfendi
- E geçen gün benim kankam sperm bankasında açtırmış?
- Orada açtırın o zaman beyfendi
- E kan yatırcam ben, sperm bankası alır mı
- Valla biz sadece kan alıyoruz bi de kornişon turşusu
- E ben kanımı nasıl yatırcam?
- Şuraya yatıcaksınız hemşiranım gelip alacak
- Ne kadar aldığını nerden bilicem?
- Sayaç var pompada
- Peki hesap açmazsam kanımı nasıl geri alıcam?
- Geri alcaksanız niye veriyosunuz beyfandi yaa!
- Ya belli mi olur ameliyat falan olurum alimallah
- O zaman gelirsiniz biz size kan veririz beyfendi
- Benim kanım olduğunu nerden bilicem?
- Sizin olmıycak ki
- Kimin olucak
- Ne bileyim beyfendi müneccim miyim yaa
- E benim kanımı kime verceksiniz?
- İlk ihtiyacı olana vericez
- E bu çark nasıl dönüyo böyle sizin maaşınız falan?
- Kanları parayla veriyoruz beyfendi
- Peki ben kan yatırınca bana da para vercek misiniz?
- Yoo
- Kara para mı aklıyonuz lan burda, keriz mi kandırıyonuz!
- Polis çağırıyom ben beyfendi ona sorarsınız
- Turşu hesabı açtırcam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder