28 Aralık 2008 Pazar

17

- Osbeş, osbeşbuçuk, ossaltı, ossaltıbuçuk, osyedi... Bravo hüsnü abi yükte ağır pahada hafif ne varsa almışız...
- Para paradır selami saymaya mı üşeniyon yani?
- Yok ağbi, sayarız saymasına da kaç para çaldığımız hesaplayana kadar paralar tedavülden kalkacak
- Ne alakası var yaa iki günde sayarız, nasıl paylaşıcaz sonra?
- Ağbi sekiz torba elli kuruş dokuz torba yirmibeş kuruş çalmışız yaa
- Olum ne bilim ben yaa üzerinde yazmıyo ki, ben bi lira çıkar diye ümitlenmiştim, şansızlık işte
- Ağbi 3 aydır plan yapıyoz yaa, harcadığımız para çıkmıycak ağbiii
- Kırkdörtyirmibeş, kırkdörtbuçuk, kırkdörtyetmişbeş, aha bak nerdeyse elli lira çıktı bile
- Ulan keşke milli piyangocu soysaydık, daha çok kazanırdık hüsnü ağbi
- Bak güzel fikirmiş haaa, neden daha önce aklına gelmez ki bunlar kerkenez!
- Ağbi şu kafandaki çorabı çıkarsana sinirim bozuldu yaa
- Ben de niye nefes alamıyom diyorum, babane babane kokuyo zaten
- Babanenin miydi ağbi çoraplar?
- Hee, yeğenin tabancaları yürütürken onları da alıverdim selami, kadın çorabı alan kıllı bir erkek dikkatleri üzerimize çekebilirdi
- Hüsnü ağbi, en ince ayrıntıyı düşünmüşsün bravo, banka arabasını oyuncak tabancayla soyduğumuzu şimdi öğrenmem de çok hoş bi sürpriz oldu sağol ağbi
- Yavrum masrafları küçük tutmak lazımdı ne de olsa bozuk para arabasını soyuyoz di mi
- Ağbicim kıçımdan vuruldum, payıma düşen para hastane masrafını karşılamıycak yaa!
- Olur mu oğlum, hüsnü ağbin her ihtimali düşündü, bak pamuk, tentürdiyot ve flaster yürüttüm eczaneden
- Büyüksün hüsnü ağbi, seneye de lunapark soyalım mı?
- Yok, çok değişken var tehlikeli, ben algida kamyonu üzerinde çalışıyom bi süredir selami
- Süper ağbi ben şimdiden heyecanlandım bak pırtlattım yani

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder