26 Aralık 2008 Cuma

15

- Oooh dişlerimi de fırçaladım, banyomu yaptım mis gibiyim karıcım
- Bir yıl rahatsın yani
- Abartma yaa, hem çok yıkanmak iyi değilmiş bak gaste yazdı
- Sular kesilse on gün haberin olmaz rıfkı
- Yok yaaa 24 saat geçmeden anlarım
- O nasıl o?
- Rakıyı neyle içicez di mi
- Doğru rıfkı, allahtan rakılar kesilmez... Kilerde 4 kasa rakı var
- Ne okuyosun hayatım?
- Kitap rıfkı, rakı kokuyorsun ve niyetini de biliyorum
- Çok kalın da hayatım, gözün bozulmasın yani
- Bozulmaz merak etme
- Ne kadar güzelsin hayatım
- Başım ağrıyo rıfkı
- Saçın çok güzel olmuş
- Blöf yapma rıfkı saçımı ellemedim bi aydır
- Annenleri yemeğe çağırsak mı? Çok özledim kaynanamı...
- Çağıralım rıfkı ama zorlama bu gece canım istemiyo
- Öfff yılbaşından sonra çağıralım o zaman
- İyi geceler rıfkı hadi yat uyu
- Boşuna yıkandım yaaa
- .......................
- ..............................
- ...............
- Karıcım masaj yapim mi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder