21 Aralık 2008 Pazar

10

- Merhaba, kırmızı bere ve migros poşeti? Siz dragon olmalısınız...
- Siz de angel heralde
- Evet, msnde george clooneye benzediğinizi söylemiştiniz, ben daha çok abdullah güle benzettim
- Onlar da ikiz kardeş gibi zaten di mi, hem sıradan bi aktör yerine cumhurbaşkanına benziyorum daha havalı bence
- Evet hava biraz fazla gelmiş sanki, bana 80 kiloyum demiştiniz de...
- Son zamanlarda spor yapacak zamanım olmadı da azcık aldım evet
- Boyunuz da danny de vitoya benziyo aynı
- Tanımıyom ben onu ama annem küçükken süleyman demirelin kopyası olduğumu söyler
- Siz de maşallah cumhurbaşkanından aşağı takılmıyosunuz yani
- Yok canııım, teveccühünüz... Şımarıcam şimdi
- Bi de şımarın da şamarı yiyin!
- Haydaa ne oldu güzel güzel konuşuyoduk?
- Siz biraz kendinizi abarttığınızı düşünmüyo musunuz? İnsanları kandırmak hoş değil...
- Ne kandırıcam yaaa, neysem oyum işte! 3 kilo fazlayı büyütme angel
- Ya hiç bi dediğiniz tutmuyo, george clooney nerdeeee, küçük ombudsman nerde! Hem sizde hiç işadamı tipi yook?
- İşim var ve bir adamım, ne deseydim yani ev kadını mı?
- Hmmm, kocaman arabam var dediğiniz de şu indiğiniz belediye otobüsü olmasın?
- Hiç mi bozulmaz araba yaav
- Simitçide buluşma teklifinizden şüphelenmeliydim zaten
- Simitçi deme angel, bütün sosyete burda, bak şurdaki karı eda taşpınara benziyo aynı
- Şu çantayı kafaya bi geçiricem tam maymuna benziyceksin
- Ne kızıyosun angel yaaa, hem senin doğru söylediğini ne bilelim? Belki o memeler silikondur, elliyim mi bi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder