30 Aralık 2008 Salı

19

- Ohooooo beyimiz göbeği devirmiş yatıyo!
- Yatıcam tabii, yıllarımı verdim o göbeğe bee!
- Hadi kalk herif, çoluk çocuk seni bekliyo
- Sieee şımarık piçler, nah beklerler artık, her sene her sene yetti be!
- Ayol ne oldu sana, son gittiğin yer hiç yaramadı
- Gözüm açıldı gözüüüüm
- Nerde açıldı, horul horul uyuyosun bütün gün miskin! O pis kokulu şeyi içip duruyosun
- Rakı o misssss
- Yahu kalksana adam noel geldi, hediye dağıtacaksın!
- Noel geldi şeyime hediye benim neyime, ho ho hoooo
- Ay çıldırdı adam bu yaştan sonra
- Çıldırciiim, deliriciiim, parçalıyciiim
- Ayol neyine güveniyosun, birikmiş paramız mı var?
- Geriye doğru borçlanıp SSKlı oldum diyom yaaa, seneye emekliyim paşalar gibi
- Paşa ne ayol, sapıttın iyice haa
- Akşama bekleme kaveye gidicem
- Git allahın cezası git! O caanım kırmızı elbisen sigara yanığı doldu, ponponları sarardı
- Ponponu yiyim sana bişey olmasın ho ho hoooo
- Ay arabanı çalıyolar santa koooş!!
- Yok yaav arabayı ve geyikleri sattım kumburgazda yazlık aldım, hem santa deme bana artık suavi de

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder