31 Aralık 2008 Çarşamba

20

- Aynada kendimi bi türlü yanaktan öpemiyorum nejat
- Annem dediydi... O kız biraz ebleh bakıyo dediydi...
- Nejat öpemiyorum!
- Yavrum dudaktan idare et hadi, hadi
- Aaaa nerden bildin dudaktan öpüştüğümü nejat?
- Fitnat söyledi
- Kuş mu? Ayol o nerden görecek, yan odada
- Duymuş hayatım kendinle öpüştüğünü
- Ay ne akıllı şey ooo, cin cin!!
- He üzüm üzüme baka baka belki sana da bulaşır
- Ay hasta mı fitnat?
- Heee hasta, kudurmuş
- Ayyyy nerden anladın!!
- Kendi söyledi kudurdum, karııı karıııı dedi
- Kudurunca öyle mi oluyo nejat?
- Evet yavrum kuduran karı istiyo, bi de sudan korkuyo
- Nejat ben galiba sudan korkuyorum
- Karı da istiyo musun yavrum?
- Yok, canım kabak çekirdeği istedi şimdi
- İyi o zaman sana bulaşmamış, bak ben hem sudan korkuyom hem de canım karı istiyo
- Beni korkutuyosun nejat kuduruğun tedavisi ne?
- Alkol yavrum, alkol dezenfektan ya, bikaç gece muhsinlerle dışarda takılırım geçer, sen gece beni bekleme
- Ay fitnatı da götür nejat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder