28 Ocak 2009 Çarşamba

34

- Rabırt eniştemler de gelcekmiş düğünümüze maykıl
- Ohoooo onlar ordu gibi gelir şimdi cenifırım yaaa
- E ne diyim gelme mi diyim? Taaa oradan uçağa atlayıp gelceklermiş
- Gelsinler anasını satayım maykıl battı nasıl olsa
- Sen beni sevmiyosun maykıl!
- Yaaa ceni saçmalama başlama gene, şu düğün pastası resimlerine bak corç usta haber bekliyo
- Ya corç usta ne anlar düğün pastasından yaaa, ucuza çıkıcam diye rezil edeceksin düğünümü böhüüüü
- Ya yılların donut ustası meraklanma süper olacak hayatım... Davetiyelerimiz de geldi baaak
- Ya bu ne yaaaa ben böyle dememiştim yaaaa
- Cenifırım senin dediğine onbin yüro dedi matbaacı yaa, o paraya kaç tane beyaz eşya alırız yaa
- Beyaz eşya ne yaa? Hem burada kına gecesi yazıyo o ne?
- Çok modaymış valla, yardım et te şu bir yüroları zarflara koyalım
- İyice sapıttın maykıl, bu incil ne?
- Babam papaz nikahı da kıydıralım diyo cenifırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder