23 Ocak 2009 Cuma

31

- Amirim size bi süprizim var amirim!!
- Hee buyur evladım neymiş bakim?
- Klasik trafik işareti şablonlarını kırdım attım, hepsini baştan yarattım bu bi devrimdir amirim
- Oğlum niye kırdın? Karayolları onbin tane işaret bekliyo lan!
- Amirim ne o öyle elli yıldır aynı şeyler yaaa, artık modernleşelim, kendimizden bişeyler katalım dedim
- Aferin he bravo
- Bakın mesela ne bu amirim?
- Çıplak bi adam lan
- Çıplak ama vücut nasıl?
- Hayvan gibi kaslı
- Yani?
- Ne yanisi lan?
- Yani üçgen vücutlu amirim adam
- Hee üçgen eeee?
- Bunlar kas çalışmaktan beyinlerini geliştirmeyi unutur, ne olur?
- Ne olur yaav deliricem?
- Boş beyinli olur amirim boooş
- E şimdi ne işareti lan bu?
- Boş üçgen işte amirim yol ver yani... Nasıl?
- Harika yavrum şu memeler pamela andersonun değil mi?
- Bravo amirim şıp diye tanıdınız
- O ne işareti şimdi?
- Kasis
- Kasis?
- Hee, böyle sütyen gibiydi ya, sütyeni çıkarıp attık amirim
- Bravo, nutkum tutuldu... Şu ünlü ağlayan çocuk resmi ne peki?
- Hatalı sollama eve gözyaşı yollama o amirim
- Bu patlıcan ne?
- Amirim onu yeni kattık bünyemize, dikkat tecavüz tehlikesi...
- Şu kütük?
- O da her ihtimale karşı dikkat amir geliyo işareti amirim ühüüü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder