9 Ocak 2009 Cuma

26

- Aayyyy oyyyy nerdeyim beeen oooyyyy
- Günaydın nuriye hanım
- Oooyyy başım ağrıyo her bi yerim ağrıyooo
- Ağrıycak tabii, ağır bi operasyon geçirdiniz. Geçmiş olsun çok başarılı geçti...
- Sağolun doktor, iyi oldu mu çubuk
- Yani bir nevi iyi oldu da biraz şey oldu nuriye hanım
- Ney oldu? Ne hanımı yaav ne nuriyesi? Benim adım nuri?
- Artık nuriyesiniz nuri bey bakın pembe kimlik çıkarttık size, hastanemizin hediyesi...
- Haydaa bu benim resmim, ee kadın diyo orda lan?
- Eee şey sizin dosyalar başka hastayla karışmış he he
- Eeeee?
- Eeesi şey yani... Sizin mutluluk çubuğunu yanlışlıkla başka hastaya takmışız...
- Bana ne taktınız peki? Du bakim... Lan büllüğüm nerde laaan? Pipim yok laaaan!!!
- Sizi de yanlışlıklan kadın yapmışız nuriye hanım yaa
- Nuriye deyip durma sinirim bozulda yaa... Bu ne! Memelerim de var eşşek kadar!
- Hastanemizin hediyesi... En büyük silikondan taktık. Hatamızı affettiricez size, taş gibi bi kadın yapıcaz. Gören dönüp bi daha bakıcak...
- Allaaam nolur rüya olsun, narkoz olsun allaaaam
- Üzülme nuroşçum yaaa, zaten işe yaramıyodu, ne o çubuk mubuk? Yakışıyo mu senin gibi adama, koskoca bankanın yönetim kurulu başkanı...
- Ühüüüüüüüüü nasıl gidicem işe ben yaa, torunların karımın yüzüne nasıl bakıcam?
- Oooo biz o işleri hallettik nuroşçum. Karın ben ne yapim lan bu paçozla dedi seni boşadı. Pisikologlarımız eski işyerinde çalışmanı sakıncalı gördü, sana tuhafiyecide iş te bulduk, yalnız türban takıcan mutaassıp bi firma...
- Türban mürban takmam ben ya ühüüüüü
- Sen uyurken taliplin bile çıktı kız nuroş!
- Kimmiş kııız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder