5 Ocak 2009 Pazartesi

23

- Hüsnü abi amerikayı yeniden keşfedelim mi?
- Git allaşkına mahmut, geçen sefer boyumuzun ölçüsünü nasıl aldık hatırlasana!
- Abi ama o zaman ölçüyü yanlış almıştık ayağımızı yorganımıza göre uzatamamıştık o yüzden abi hatırlatırım...
- Mahmut nasıl unuturum, yanlış hesap bağdattan dönmüştü her zamanki gibi
- Aman diyim abi, evlerden uzak, ne şamın şekeri ne arabın yüzü abi
- Aman diyene kılıç kalkmaz mahmut, akşama azalım mı mahmut?
- Abi kırkından sonra azanı teneşir paklamasın?
- Yok be olum hayat kırkından sonra başlar, hem sen bakma her söylenene, elalemin ağzı torba değil ki büzesin!
- Şemsi paşa pasajında sesi büzüşeciseler nasıl da almışlardı günahımızı
- Almışlardı ama sonra nasıl çıkmıştı aheste aheste mahmut!
- Eeeee aheste çek kürekleri hüsnü abi, her gidişin bir dönüşü var
- Dönüşümüz muhteşem olucak mahmut, mevlana kursuna yazdırdım ikimizi
- Ay ben dönemem ki hüsnü abi, bilmiyorum ya utanırım
- Olum biz biliyoz da mı dönüyoz, gel sen üzüm üzüme baka baka kararır
- Bakmakla olsaydı kediler kasap olurdu abi, hem ben bireysel sporları seviyom. Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür hüsnü abi...
- Ve bir odun gibi kalleşçesine, kuzu kurdun yol fordun mahmut
- Rampada sollama beni düzde ezerim seni hüsnü abi
- Selam verdik rüşvet değüldür deyu almadılar mahmut, iyice sapıttık farkında mısın?
- Genel küntürümüz bu kadar abi, körpe diyem abi
- Bir ben var benden içerü mahmut! Nerde lan körpe?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder