7 Ocak 2009 Çarşamba

25

- Hadi hüseyin abi föndiiip
- Ulan föndip möndip iyice maymuna döndük nejat
- Abi maymundan geldik maymuna dönüceez tabii, biraz daha içelim ben terliksi hayvana dönücem hatta
- Ulan dönmüşken ben de ancelina coliye dönücem anasını satim
- Off abi ne asılırım sana haaa
- Hayatta sana yüz vermem nejat
- O niye abi?
- Bi aynaya baksana nejat, terliğe benziyosun yaa!
- Benim gönlüm zengin abii
- Gönül zenginliği bu devirde karın doyurmuyo nejat, cepten haber ver sen
- Abi senin paraya ihtiyacın mı var yaaa, film başına kaç milyon dolar alıyosun bee
- Ulan hayvan, kaç çocuk var bende haberin var mı bezi hocası boku püsürü
- Almasaydın her gittiğin turistik tesisten bi tane abi, hediyelik eşya mı bu!
- Ah ah bired olacak o sarı çiyan eve uğramıyo ki kafasına geçireyim oklavayı
- Boşan o hıyardan abi, seni haketmiyo o
- Kolay mı bu devirde onca çocukla bi başıma nejat...
- Ben sana bakarım abii
- Elleme lan mememi terlik!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder