15 Ocak 2009 Perşembe

28

- Gündüz tarifesi açarsan karşıya geçicez usta
- Olur abi seni mi kırıcaz atla, nereye abi?
- Gezdir öyle
- Belli bi yere mi gidicez abi? Abi sen uyuyo musun?
- Heee uyurgezerim ben...
- Abi pijama da güzelmiş haa!
- Saol, hanım aldı rezil olmayım dünya aleme diye
- Ayıptır sorması rüya var mı abi?
- Ooo olmaz mı, şu anda güleş tutuyom cenifır lopezlen
- Ulan bize hiç uğramaz ki lopez mopez
- Benim bütün gece yollarda geçtiğinden rüyalar da şey oluyo tabii canım sıkılmasın diye yani
- Abi bu saatte ikinci köprü tıkalı olur, nereden gidelim?
- Farketmez ben görmüyom nasıl olsa, gezdir işte
- Abi görmüyosun etmiyosun yatıp uyusana abi
- E uyuryatar değilim ki ben uyurgezerim, mecburen gezicem
- Abi taksiye falan boşa para vermiyo musun? Kendi semtinde gezsen?
- Sıkıldım ordan yaav bu yakayı ezberledim her gece her gece! Horrrr
- Senin işin de zor be abi, aa horluyo!
- İdare edicen artık
- Beylikdüzüne geldik abi 86 lira yazdı
- Tekirdağa çek, ancelinayla işim var rahatsız etme...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder