26 Kasım 2009 Perşembe

60

- Yaz kızım... Davacı hüsamettin yumurta ve davalı aysel fırdöndünün boşanma davası davalı taraf duruşmaya katılmadığından 8 nisan 2012ye erte...
- İtiraz ediyorum hakim bey
- Neye itiraz ediyosunuz avukat bey?
- Davalı da davacı da burada hakim bey
- Hani yaa, aysel fırdöndü de yok avukatı da yok işte!
- Aysel hanım burada hakim bey hem avukatı da benim
- Haydaa sen hüsamettinin avukatı değil misin kardeşim
- Heee hem onun hem ayselin avukatıyım hakim bey
- Ulan öyle şey olur mu! Hem aysel hanım nerede hani?
- İşte bu
- E hüsam lan bu
- Hem hüsam hem de aysel o hakim bey ünlü kadıköylü aysel
- Heee şu ayseeel bak tanıdım şimdi he he
- Müvekkilim iki kişilikli de hakim bey
- Ulan millete bin dolarmış bizden niye ikibin... Neyse sonra hesaplaşırız aysel beyle... İki kişilikli he? Bu kim şimdi hüsam mı aysel mi?
- Şimdilik hüsam bu hakim bey, akşamları aysel oluyo
- Kurt adam gibi yani, allallaaa... Hüsamcığım niye boşanmak istiyosun aysel hanımdan?
- Ne hanımı hakim bey bildiğiniz orospu işte!
- Ağzını topla hüsam, mahkeme burası!
- Özür dilerim hakim bey, tutamadım kendimi... İliğimi kemiğimi sömürdü kaltak
- Evlenmeseydin kardeşim, bilmiyo muydun ne mal olduğunu... Sağır sultan biliyo kadıköylü ayseli be!
- Ben zaten boşanmak istemiyorum hakimciğiim
- Haydaaa noldu şimdi?
- Müvekkilim aysel oldu hakim bey
- Ver lan bin liramı kaltak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder