2 Kasım 2009 Pazartesi

57

- Buyrun hoşgeldiniz, geçin şöyle... Şikayet neydi?
- Doktor bey ben iki kişilikliyim
- Hımmm kayıt edeyim... İsim neydi beyefendi?
- Hüsamettin yumurta
- Siz kendiniz nasıl karar verdiniz iki kişilikli olduğunuza hüsamettin bey? Uzun psikolojik analizler gereklidir böyle bir teşhis koyabilmek için...
- Yok yok hemen anlaşılıyo o aysel orospusu
- Nasıl anlaşılıyo? Aysel orospusu kim?
- İşte ikinci kişiliğim
- Orospu olduğunu nereden biliyorsunuz ayselin?
- Ohoooo bütün kadıköy bilir o yellozu
- Haaa şu ayseeel he he
- Her sabah jartiyerle uyanıyom doktor bey bissürü para komodinde...
- Kaçaymış ücreti?
- Valla geceliğim bin dolarmış
- Ohaaa iyi para beee!
- Masrafımız da çok ama doktor bey, kıyafetiydi manikürüydü kuaförüydü ohooo
- Şimdik size bi tedavi planı hazırlayalım hüsamcım
- Yok ben tedavi olmak istemiyom ki!
- Eeee? Niye geldiniz?
- Kendi adına hesap açtırmış aşüfte ben çekemiyorum
- Ben ne yapayım yahu?
- Onu yakalayıp şantaj yapıcaz paraları vermezse façasını bozucaz doktor
- Mafya mıyım lan ben hüsam, bana ne elin orospusundan... Git kendin yakala allallaaa
- Bi ucundan tutsan elin mi kırılır adi doktor!
- Hati canım hati sırada hastam var hasta etme adamı akşam akşam... Borcun 7500 lira
- Ohaaa bu ne be!
- Ohaa tabii, 500 lira senin vizite ücreti kalanı aysel orospusunun
- Aysel buraya mı geliyo?
- Gelmez miii, üç aydır burda seni uyutuyoz geceleri... Ama hayvan gibi borç taktı gitti kaltak!
- Ne orospuyum ben yaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder