3 Kasım 2009 Salı

58

- Vıırrnnnnn düüüüt dıkkşşşş
- Orçun evladım odanda oyna hadi başım şişti
- Vırrrnnnnn... Baba biz neyden geydik?
- Eskişehirden yavrum
- Öyye demiyom yaa daha eski neyden geydik?
- Haaaa, maymundan geldik evladım
- Yaaa ne maymunu yaa
- Daha da eskisini soruyosan ademden geldik çocuğum
- Ya baba yaa ben neyden geydim!
- Kreşten geldin orçuncum
- Baba yaa ne mankafasın yaa ben nasıy oydum diyom yaa
- Hamdın piştin oldun düştün yavrum
- Üç tunç tas has hoş hoşaf gibi mi oydum baba?
- Ulan ben söyleyemiyom onu be
- Konuyu deyiştiyme baba... Ben na-sıy oy-duuuum?
- Leylekler getirdi seni yavrum
- Öyye değiymiş baba küyahıma anlat!
- Ulan nerden verdik kreşe...
- Nasıy oydum babaaa!
- Yavrucum eeee annelerle babalar bazı geceler çok içer coşar arılar çiçeklere koşar işte öyle bişeyler olur çocuk olur
- Haaa cinsey iyişkiyyen mi oyduuum vay beee!
- Üç tuns taş haşhaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder