14 Kasım 2009 Cumartesi

59

- İyi günler, iki kişilikli bi oda istiyorum
- Tabii efendim. Deniz manzaralıların geceliği kişi başı 120 lira
- Yatakları ayrı olucak ama...
- Ayarlarız efendim, isimler neydi?
- Hüsamettin yumurta ve aysel fırdöndü
- Şu formu doldurun beyefendi, nüfus cüzdanları ve evlilik cüzdanını da alayım...
- Bi tane nüfus cüzdanımız var, bi de evli değiliz biz
- Otelimiz nezih bi yerdir beyefendi... Bu durumda ayrı odalarda kalmanız gerekecek
- Ulan bi gün otelde kalıcam diye o aysel orospusuyla evlenecek halim yok ya!
- Ohaaa bi de fahişe mi getiriyosunuz otele beyefendi?
- Ne yapayım kardeşim, nereye gitsem peşimden geliyo
- Aysel hanımı da fahişe süitine alıcaz mecburen beyefendi
- Ben fahişe süitinde felan yatmam kardeşim. Al şu 120 lirayı ver odamı hadi uzatma
- İyice karıştı beyefendi. İki kişi 240 lira yapıyo, hem dediğim gibi ayrı odalarda yatmanız gerekecek
- Kardeşim ben iki kişilikliyim mecburen aynı odada kalıcaz
- Ama evli değilsiniz. Bu durumda hem deniz manzaralı odayı hem fahişe süitini tutacaksınız
- Ey yareppim yaa... Tamam ver ikisini de tutuyom
- Borcunuz 720 lira
- Ohaaa o ne beee?
- E fahişe süiti normal odanın iki katı beyefendi
- O zaman 120 240 daha 360 lira yapmıyo mu?
- Evet ama ikişer kişi yatacaksınız
- Balayı süiti ne kadar? Ayselle evlenip geliyim bari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder