26 Mart 2009 Perşembe

44

- Ohooo sıraya bak yaa keşke ikinci köprüye gitseymişim
- Kardeş ben ordan geliyom, orası daha beter
- Yok yok üçüncü şart
- Elli köprü yapsam yetmez valla kardeş geçişi hızlandırıcaksın geçişi...
- Haklısın valla burda da bürokrasi... Koymuşlar bi salağı gişeye bıdır bıdır inceliyo herşeyi yok defterleri onaylatmamışım, yok bununla geçebilir miymişim
- Aaa hakkaten tavuk o yaa?
- Hee tavuk, ne yapayım biz de bunu kesebildik anca
- Valla ben benim koçu biraz zayıf buluyodum elalemin danalar develer yanında, benden kötüler varmış yaa
- Benim defterler iyi yani ben ona güveniyom, zekat var üç beş tane, ara sıra cuma namazı var, bayram namazı full yani bi tek geçen sene antalyada tatildeyken kaçırdım
- Ohooo onlara güvenme köprüyü geçsen bile çok kazık soruyolarmış içerde
- Hadi yaa sıratı geçince tamam sanıyodum ben yaaa
- Yok kardeş ohoo sırattan sonra sınav var sonra mülakat var
- Eyvaaah kel kevseri ezberliyim ben hemen yaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder