23 Mart 2009 Pazartesi

43

- İyi günler hamfendi ben kayhan nasıl yardımcı olabilirim?
- Kalite standartları gereği bu konuşma kaydediliyo mu kayhan bey?
- Henüz öyle bir uygulamamız yok efenim
- İyi... Kocam beni aldatıyo
- Haydaaa... Hamfendi burası hiperonlayn teknik destek
- Tamam işte teknik destek istiyorum
- Kocanızın sizi aldatmasıyla alakasını anlamadım da...
- Onu suçüstü yapmama yardım ediceksiniz
- Nasıl edicem?
- Maillerine giricem. Aylardır o sarı yellozla yazışıyo biliyorum
- Vay hayvan vay sizin gibi kadına yapılır mı bu be!
- Taş gibiyim taşşş
- Yakalıycaz o hıyarı hamfendi... Annesinin kızlık soyadını söyleyin yeter
- Zaten birinin annesinin kızlık soyadını öğrendin mi herbişeyini şeyedersin yani. Pırasa...
- Zeytinyağlı mı? Ne pırasa?
- Annesinin kızlık soyadı işte
- Aaa benim annemin de pırasa, vay anasını...
- Onun var ya tüm sülalesini...
- He he, yazın hamfendi şifresi kayhanbalıkayhan, ulan benim şifre de bu haa... Hıyarla akraba çıkıcaz...
- Yaktım çırasını şerefsiz labunyanın
- He he kolay gelsin hamfendi boşanınca bi yemek yeriz artık di mi, isim neydi?
- Nermin
- Ulan benim uyuz karı da nermin haa vay anasını...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder