21 Mart 2009 Cumartesi

42

- Adem bu yaprak beni şişman mı gösterdi?
- Yavrum aynı yaprak işte, bi değişiklik yok
- Şişmansın diyosun yani
- Ya nerden çıkardın gayet iyisin böyle
- Zayıfsın diyemedin bak
- Ben bi hava alıp gelicem
- Nereye gidiyosun? Biriyle mi buluşçaksın?
- Heee cenifır lopezle... Ulan ikimizden başka kim var deli etme adamı akşam akşam yaaa!
- Sıkıldın yani benden
- Ne alakası var havva yaa!
- Cenifır olsa buluşurum dedin işte
- Of yaa senin muayyen günün yaklaştı galiba
- Rejime başlıyorum ben artık et yemiycem
- E ne yiycen?
- Elma
- Elma yasak biliyosun
- O elmayı istiyorum adem! Yaz geliyo zayıflamam lazım
- Çıldırcam yaa... O yılan sokuyo di mi kafana bunları
- Elmayı is-ti-yo-ruuuum
- Yok elma melma
- Elmasız gelirsen beni bulamıycaksın adem
- Nereye gidicen?
- Anneme
- Annene? Ho ho hooo
- Gene o kaburga meselesini vuracaksın di mi yüzüme... Şişmanladım diye böyle yapıyosun biliyorum sıkıldın benden
- Öfff tamam getircem elmayı
- En üsttekini istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder