6 Ocak 2018 Cumartesi

94

- Alöö buyrun ben nuh...
- Nuh bey ben vodafon müşteri hizmetlerinden arıyorum ismim jale, güvenliğiniz için annenizin adının birinci ve üçüncü harflerini alabilirmiyim?
- Şükufe
- Annenizin adını söylememeniz gerekiyodu nuh bey yaaa bana birinci ve üçüncü harfleri lazım
- E daha harf icat edilmedi sayılar icat edilmedi ben nereden bileyim yaa
- Siz de haklısınız, doğum tarihinizi alayım o zaman?
- Patlıcan morardığında doğmuşum
- Bendeki kayıtlarınızda başka bir bilgi var...
- Karpuz kabuğu denizi düştüğünde mi?
- Evet nuh bey, şimdi baktığımda internet kotanızı her ay doldurduğunuzu görüyorum 17 lira farkla bir üst pakete geçmek ister misiniz?
- Kota ne? Lira ne? Geçerim tabii geçeyim evet
- Onaylıyor musunuz?
- Ay dur sular bastı burayı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder