15 Kasım 2010 Pazartesi

79

- Muhittin tut şunun ayaklarını da başlayalım artık hadi bismillah!
- Şevket abi tırsıyom yaa
- Olum nesinden tırsıyosun heryerini bağladık işte
- Abi nerden buldun bu hayvanı yaa! Tırnakları felan çok acayip...
- Ne bilim yaa en ucuzu buydu
- Abi keşke bikaç kişi daha toplanıp danaya felan girseydik yaa... Bu ne bu anlamadım kanatları da var
- Ejderhaymış... Satıcı öyle dedi. Kimse almamış al takke ver külah 200 liraya aldım muhittin...
- Nerden bulmuş bunu yaa? Kıpır kıpır kıpraşıyo...
- Nüfus cüzdanını mı sorucam kurbanlığın muhittin! Tut ta keselim hadi
- Abi bu bizi sırattan geçirir mi yaa... Caiz mi günah mı, bizim imama felan bi sorsaydık?
- Olum sırattan düşerse kanatlarıyla uçarız daha iyi işte! Hem sordum imama önce günah dedi, cebine elli lira koyunca olur dedi...
- Şevket abi biz bikaç yüzlük alalım yanımıza gene de sıratın orda ne olur ne olmaz...
- Hadi hadi uzatma tut ayaklarını girişiyom ben... Bismillahhhhh!
- HÖÖÖÖÖÖÖRŞŞŞ
- Anam yandım anaaaam!
- Gitti 200 lira!

1 yorum: