6 Temmuz 2010 Salı

72

- Hayatım gözlüğümü gördün mü?
- Dön bakayım bana
- Nooldu ki?
- E gözünde işte gözlüklerin
- Haaa ben de niye net görüyom diyom ehe
- Hikmet sen iyice bunadın haa!
- Nerden çıkarıyosun tatlım yaaa
- Bana son altı yıldır hep hayatım tatlım şekerim diyosun da... Benim adım ne?
- Eeee şule?
- Diyil
- Şaka yapıyorum canım, ayfer...
- Diyil hikmet kopya veriyim fa ile başlıyo
- Fatma canım şeyimin adını unutur muyum!
- Fahriye olacaktı hikmet... Hem ben senin neyinim?
- Eeee karım tabii ki
- Yüzüklere bakmadan yalnız hikmet
- Yaaa karımı da mı tanımıycam iyice abarttın ha feride
- Kaçıncı karınım peki hikmet? Fahriye ben bu arada memnun oldum
- Eeee iki?
- Çıks
- Üç?
- Olurunu söyle de ayağım alışsın hikmet
- Ulan amma evlenmişim yaaa
- Bi de bunamadım diyosun
- Şulecim gözlüğümü gördün mü?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder