19 Mayıs 2010 Çarşamba

69

- Kolunuzu biraz kaldırır mısınız aylin hanım memeniz gözükmüyo
- Ay yoruldum böyle necmettin bey biraz dinleneyim
- Tam ilhan gelmişken bari biraz daha yapsaydım aylin hanım
- Ama bi haftadır günde beş saat çırılçıplak yatıyorum bi türlü bitmedi necmettin bey yaa
- Sanat meşekkatli bir iştir aylin hanım siz bir haftanızı verdiniz ben ömrümü verdim bu işe...
- Peki ne kadar kaldı necmettin bey tahminen?
- Valla bu hızla gidersek bir aya bitiririm tabloyu
- Bir ay mııı! Ay ben bi gün daha dayanamıycam her tarafım tutuldu
- Ama daha taslağı yeni bitirdim aylin hanım... Daha kontür atıcam peyzaj yapıcam ohooo
- Bi bakayım ne haldeymiş tablo?
- Olmaaaz sanatçı bitmeden eserini göstermez
- Ay bakıcam dur çekil bakıcam... Aaaaaaa!
- Ya bakmayın yaaaa
- Ay bu ne ilkokul çocuğu gibi çöpten adam falan yaaaa!
- Teessüf ederim aylin hanım o naifliği yakalamak için otuz yılımı verdim ben yoksa eskizim çok kuvvetlidir
- Eskizinizi bilmem de başka yeriniz kuvvetli maşallah devamlı çadır çadır
- Estağfurullah aylin hanım siz benim sadece bir objesiniz, bir elma bir muzdan farkınız yok gözümde
- İsminizden şüphelenmeliydim zaten... Necmettin Çopurgil diye ressam mı olur!
- Ailemin kökleri osmanlı sarayına dayanıyor aylin hanım
- Dayanma bana be sapık muz simsarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder