28 Aralık 2009 Pazartesi

63

- Tak tak tak!
- Geeel
- Dış ticaret açığı raporlarını getirdim efendim
- Sen götün açık uyudun galiba, ne demek dış ticaret açığı, iç ticaret fazlası raporu diye değiştir onu hemen!
- Emredersiniz efendim
- Yıl sonu enflasyonu ayarlandı mı?
- Evet efendim, ama hala sizin istediğiniz rakama çekemedik
- Oğlum herşeyi ben mi öğreticem lan, pinpon topu, 13-15 anahtar, şişme kadın ne ucuzladıysa ekleyin işte listeye geri zekalılar!
- Emriniz olur efendim, derhal...
- Hala aleyhimde yazan dudağı büzüşesice yazar kalmamıştır işşallah?
- Yok efendim hepsini hallettik
- Gaste televizyon?
- Bir iki tane kaldı onları da okuyan izleyen yok yani...
- Olsun onları da halledin, çatlak ses istemiyom lan demokrasilerde
- Hemen girişimlere başlarız efendim
- Tekelciler, kömürcüler, itfaiyeciler, eczacılar?
- Kafasını kaldırana dayıyoruz suyu gazı dut yemiş bülbüle dönüyolar efendim
- Eheheheee ördekler eheloooy
- Sigara yasağı da tüm yurtta uygulanıyor efendim
- Alkol yasağını da sokun o zaman hemen devreye
- Yılbaşını bekleyin demiştiniz efendim?
- Neymiş lan yılbaşı kuşbaşı! Tiz kelleni vurdurtma bana!
- Aman efendim hiddet şiddet buyurmayınız hemen başlatırız
- Yeniçeriler susturuldu mu?
- O iş te tamamdır efendim
- Haşmetlüm de bana lala

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder