7 Ekim 2009 Çarşamba

53

- İyi günler doktor bey siz pisikoloktunuz değil mi, yanlış gelmeyim de...
- Psikolog değil psikiyatrım ben
- Ne farkı var doktor bey pisikolokla pisikatır?
- Biz ilaç yazabiliyoruz
- Başka?
- Bi de biz ilaç yazabiliyoruz diye hastaya hava atabiliyoruz, bak yazim istersen hemen bi tane
- E ama önce muayene etmeniz gerekmiyo mu?
- İlacı yazayım ona uygun bi teşhis uydururum illa ki yoksa ne işe yarar psikiyatrlığım di mi
- Yok ben önce muayene olucam pisikatır bey... Şuraya mı yatıyoz?
- Yatma matma yok kardeşim nerden çıkarıyosunuz bunları yaa... Yatacaksan evine git yat allallaaa
- E yatak var orda?
- Ben yatıyom kardeşim orda, hastalar şu koltuğa oturuyo
- Ben direk çocukluğuma inmek istiyom doktor bey
- Haydaaa! Ben karar veririm kardeşim çocukluğuna mı inicez bodruma mı inicez
- Bodruma da mı iniliyo? Niye ki?
- Bazı hastalar inatçı oluyo hiç bi yere inemiyo, bodrumda elektriği verince her yola geliyo
- Yok ben direk inerim çocukluğuma inim mi?
- E in bakalım hadi... İndin mi?
- İndim doktor bey, arıyom şimdi
- Ne arıyosun kardeşim?
- Bi torba misket saklamıştım eve, 36 yıldır arıyom bulamıyom çocukluğuma inip nereye sakladım onu şeyedecektim
- Bunun için mi geldin yani... Misket he?
- Heee, bi de nurtenin donunu görmüştüm ip atlarken onun rengini hatırlayamadım onu tekrardan bi şeyedecektim
- Aspirin yazdım sana kıçına sokucan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder