24 Şubat 2009 Salı

39

- Sivinizde doktor yazıyor?

- Benim lakabım o... Çok iyi okey oynarım da arkadaşlar doktor diyo

- Asıl meslek ne peki?

- Meslek tam olarak şey değil aslında, küçükken babamın dükkanı süpürürmüşüm. Mesleğimi net ifade edecek kelime bulamadığımdan doktor dedim

- Anladım, ben okey mühendisi diye not aldım

- Bilardoda da doktorası var yazabilirsiniz onu unutmuşum

- Bildiğiniz programlar counter strike ve doom yazıyo, oyun galiba onlar?

- Oyun sektörü deyip geçmeyin onları da programcılar yazıyo sonuçta

- Tabii haklısınız... Kullandığınız ofis aletleri kahve makinesi ve ütü diyor?

- Sizin şirkette kahve sigara felan içilmiyo mu yoksa?

- Estağfurullah içersiniz tabii bol bol... Medeni halinize de medeni yazmışsınız?

- Medeniyim tabii barbar mı yazcaktım

- Çok güzel maaş kısmına beş sıfır koyup başını da boş bırakmışsınız çok hoş!

- Eee size de o kadar hareket serbestisi bırakim di mi he he

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder